Снимка: Pexels
Няма да получим компенсация, ако полетът ни закъснее или е отменен заради каквато и да е причина, предизвикана от пандемията коронавирус. Това разкри в ефира на БНТ директорът на Европейски потребителски център-България Соня Спасова.
По думите й, причината е, че Европейската комисия обяви COVID за извънредна ситуация.
Тя допълни, че заради пандемията някои от хотелите в Европа изобщо не са отворили, въпреки че за тях е имало опция за резервация. В тези случаи, важат условията на самата резервация, уточни Спасова.
Към нас хората могат да се обръщат, когато имат проблем с чужд търговец. Към КЗП могат да търсят правата си, когато проблемът е с български търговец, обясни експертът.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
Какво трябва да знаете за застраховка "Автокаско"?
Дата: 19/04, 16:20
Жечо Станков: Внесох в деловодството на НС доклада за договора с "Боташ"
Дата: 19/04, 16:16
Първи подробности за екшъна със стрелба по АМ "Тракия"
Дата: 19/04, 16:03
Невероятният Шмидт от СКТМ „Комфорт“ първи на Световната купа
Дата: 19/04, 16:03
Костадинов попадна на летището в най-богатата страна в ЕС и полицаят го "приземи" с Шенгенска проверка
Дата: 19/04, 15:58